Friday, August 5, 2011

近況

好熱的天氣!!!屋企的冷氣唔生性,好鬼廢!但我地又好鬼勁咁忍到唔攪佢!!似乎係大家鬥有性格,哈哈!

整個七月原來一篇blog都沒有出過,七月,屋企個焗爐好busy,哈哈!不停比我地焗野,焗爐你終於都有出頭天了!你的生命開始進入光輝的一刻了!

怕羞草先生,你生長速度和健康程度很好,要keep住,唔好咁快bye bye呀!

日文班嘛,又完成一個grade了,朱仔成日都好擔心升唔到班,不用擔心啦,又不是公開試,校內試只係睇下你係咪真係有『自修』吧!哈哈!

八月了,時間只淨下半年,我的減肥行動明顯進行了一個月,但擱置了個半月!天呀!我要努力努力才可!看來接下這個月要戒糖!(不過都難,因為有幾個bday cake!>_<)一星期食少三餐,回家打boxing可以嗎???煮多兩餐飯,或者會更好!可以番去剛拍拖時候(起碼要減10磅呀!)既目標,希望盡早達成!早餐食special K, 有人話掂喎,我都要試試看! 雖然一直都係肥妹,但...女仔都會緊張著婚紗的一刻嘛,儘管都係肥,但只要瘦過平時都會自信多點嘛!唔想『咁』肥呀!!!!!!!!>_<

講開煮飯,好開心見到朱仔食到不停添飯的樣子,好滿足!^^我會為有一天成為『全職』煮婦而作好準備,因為機會係會留比有『準備』既人嘛~~~你教的!!哈哈!

收到你星期三要interview既通知~~好開心,加油加油!同樣是星期三啊!會為你打氣同祝福的!

By 大頭阿麗

No comments: