Thursday, January 20, 2011

同學和同事

我男朋友嘛,佢係我的同事,亦都係我既日文班同學,
手拖手番學,補償以前校園拍拖既回憶,一齊溫書,一齊面對考試,總比一個人面對的好。
同朱仔剛剛拍拖時,我還在讀緊設計,拍拖半年我就畢業,半年間朱仔都有比無限支持我,最好要係佢可以晨咁早叫我起身,朱仔以來賓的角式來睇我的畢業展。
今年,我地一起讀日文,希望可以為我們的日本之旅好好計劃,即使去日本前幾咁想去其他地方,不過,都要忍一忍啊!
同事嘛,闊別兩年後我們又是同事,雖不是同TEAM,不過都係同一間公司享同一福利丫!哈哈!

新一年,繼續努力,出年都要去大埔林村祈一祈福呀!今年我要將所有祝福比晒朱仔先得!舊年大頭得到好的事,明年要到朱仔啊!

By 大頭阿麗

No comments: