Tuesday, July 1, 2008

時間觀念

今日,約了朱仔去深水『步』為囝囝買布,
約了一點鐘....在深水『土步』的巴士站見,
昨晚通過一會電話,大頭已經預感到...朱仔今日會遲到...

會預感到朱仔遲到,不是因為朱仔話要睇波睇到早上五時,
而是因為朱仔話要賣『蛇』(朱仔昨日在家屠蛇...即係拆電線)這一點。就算多近...也是需要時間,
一個早上,三小時(以十點開始計時, 並已梳洗完畢)...又要賣野,又要食早餐,又要上樓,
又要洗頭沖涼...又要出門口...幾咁忙...所以大頭已經覺得...朱仔會遲到。

十二點左右大頭打比朱仔,問出門未...朱仔話要多等一會兒,
大頭聽到語氣,已經知道,不是十五分鐘內的事。
所以大頭都自己先行出門,約了幾點就幾點,自己準時係自己的責任。
十二點半,朱仔終於打比大頭,大頭不是想生氣,只係想告訴朱仔,
以後對時間的控制可否好一點,既然已經覺得見面不夠,為何幾乎次次都遲數十分鐘,
不是要準時,爭取多一分鐘一起的時間嗎? 遲到,不是在浪費時間嗎?
既然知道超出預算,為什麼不早一點告訴我要遲一點,交帶一下呢?
而係要大頭到最後一分鐘打比朱仔,朱仔才告訴我要遲一點呢?
如果我沒有打電話給你,朱仔你打算幾時才通知我呢?

巴士上,朱仔已經知道我的語氣有火藥的味道,所以由巴士上到趕到巴士站,
已經不停的跟我道歉,我不是擺架子去保持住黑口黑面,
只是心情還未回復過來吧。我也不是存心去氣你,只想你知道,
我希望你會珍惜我們之間的每一分每一秒,約一點就一點出現,
不好只對朋友們準時,對熟悉的女朋友就可以放心遲到...
不論什麼原因,我希望是你自動通知我一聲:『你比多xx分鐘我,我仲未出到門口住...』
(有數字的分鐘數,而不是答一陣這種天文數字的分鐘數...)
而不是由我打電話比你時你才告訴我....我要的是一個會計劃,有責任心的朱仔呀....

我知道我都會有做錯的地方,如果我做錯,朱仔你要告訴我,
不要寵我,否則我們都了解不到對方,不知道對方到底有什麼要求...

**囝囝的布總算買到,希望囝囝會順利出世啦~**
雖然大半篇日誌都沒提今日的行程,而且還火火地藥味添,不過,今日的約會其實是很開心的。
我們去了西九龍中心頂樓打籃球,最高入球分係330,好勁,兩個人玩到汗流浹背,腰手酸軟,
然後食麵,之後到旺角買明天的戲票,然後我們再到尖沙咀食鼎泰豐,
排了兩個多小時的隊才輪到我們,好勁,但好好食,多謝朱仔買的外賣給我家人。
今天是開心的快樂的,謝謝你,朱仔。

By 大頭阿麗

No comments: