Wednesday, July 9, 2008

大頭給朱仔的短信(二)

在前一章所發表的都是發生在二零零七年新年前的短信, 當時我們處於未拍拖的階段. 所以未有
太多感人的情節...浪漫成份較高. 因為朱仔正努力地以短信攻勢去打動大頭. 務求早日將大頭成
為自己身的女朋友. 之後的會溫馨些...已轉變成情侶的關係

二零零八年一月一日零時十八分
2008了, 新一年了. 新年快樂

二零零八年一月一日上午三時五十二分
晚飯的細節, 可在見面後再安排呢.
多謝你同我分享2007年發生過的事.
哈哈. 1530見

二零零八年一月二日下午四時四十四分
幾點出門番工?

二零零八年一月二日下午四時四十六分
係, 想見你...哈哈

二零零八年一月二日下午四時五十九分
真係?

二零零八年一月二日下午五時十三分
有呀, 等我估下你住邊一座先, 哈哈!

二零零八年一月二日下午五時十六分
恆江?

二零零八年一月二日下午五時十八分
woo, 你估下我o係邊?

二零零八年一月二日下午五時四十六分
仲未估到?

二零零八年一月二日下午五時四十七分
無禮物o加喇...

二零零八年一月二日下午六時零二分
你會唔會遲到o加?

二零零八年一月二日下午七時四十六分
嗯, 希望今日不會嚇親你, 哈哈. 好啦, 我
對手以後就係你喇. =) 比心機工作啦.

二零零八年一月四日下午六時四十六分
嗯, 由果日到依家, 我覺得自己仲開心緊,
好sweet...我已經放了那張相在銀包了, 我
時時刻刻都見到你喇. =D

二零零八年一月五日上午八時五十八分
早晨呀, 番到屋企就休息o下喇 =)

二零零八年一月七日上午十一時二十二分
woo, 我仲以為你話伯母好鐘意我添~哈哈.
點會介意你送給她, 下次我再給你一張la. =)

二零零八年一月七日下午九時十六分
我會慢慢等你之後的故事...=)

二零零八年一月七日下午十時二十六分
不知道當你一直寫的時候, 會否寫到一篇
是我心裡早已為你寫好的歌詞呢...=)

二零零八年一月八日下午八時十九分
那4條SMS, 我想跟你說這四句話:無比的
感謝, 無比的幸福, 無比的甜蜜, 無比的喜歡你.

二零零八年一月十日上午十時四十九分
唯獨你是不可取替

二零零八年一月十日上午十時四十九分
這是相愛篇的回覆.

二零零八年一月十一日下午七時四十三分
哈哈, 看來你好掛住我呢!不過, 我好好好好開心.

二零零八年一月十一日下午八時零七分
突然想到, 這好像是你第一句正式跟我
表白的說話...哈哈

二零零八年一月十四日下午九時零三分
加油呀, 等緊你, =)

二零零八年一月十六日下午十時十八分
唔記得講, 開第二封時小心D, 因為有張細
野o係入面.

二零零八年一月十六日下午十時五十八分
我沖涼先喇, 回家後給我一個sms吧, 你應該
好累了, 早點睡啦.

二零零八年一月十七日零時二十九分
嗯,幸福就好了. 本來還想打給你的, 是
不是還未回家, 哈哈, 你還未睡嗎? 我已
在被窩中暖定張床.

二零零八年一月十七日下午六時二十六分
今日成日都好掛住你...

二零零八年一月十七日下午六時三十四分
嗯, 小禮物那封代張相仔就得啦, =)

二零零八年一月十九日下午七時四十四分
文, 我今日好開心, 多謝你. 這樣行街真的好
舒服. 你真係對我太好了, 我很感動...同埋覺
得幸福.

二零零八年一月二十日上午七時零二分
"雖然我能力有限但我會堅持下去直到我
不能..." 文, 我不要失去你, 所以請你在不
能前告訴我, 讓我們一起去解決去過渡,
我想你永遠在我身邊. Candy

二零零八年一月二十四日下午六時二十九分
哈哈...如果你想叫我中文名, 不如叫我嘉麗啦.
嗯, 我會自己小心o加喇. 已經要落車喇.

二零零八年一月二十四日下午十一時五十二分
文, 我已經番到屋企喇, 晏D上網見吧. 嘉麗

二零零八年一月二十四日上午七時二十七分
嗯, 好浪漫, 好sweet, 就好似一起身你就在我身
邊一樣.

二零零八年一月二十六日下午七時十一分
文, 我坐緊E11啦, 在上環, 我在國泰城落車
好嗎?有時間先回覆我啦~加油呀! 嘉麗

二零零八年一月二十七日上午七時十二分
文, 欠缺說話的勇氣, 因為我是你愛的人...
我很多次都想拖住你的手, 但我也不夠勇氣,
因為你是我愛的人...因為重視而欠勇氣. 下次
找一個沒有人的地方, 我合上眼睛, 你慢慢告
訴我你心裡的話. 或者停下步, 像示意的讓我
或你知道大家也預備好一切的準備, 我們可能
要一個停下來的時間,像時間靜止般. 嘉麗

二零零八年一月二十七日下午四時三十六分
下午四時半一節新聞提要, 有兩件簡單的蛋治
正乘坐機場巴士前往國泰城, 他們正尋找一名
朱姓男子. 下一節新聞將於落車時報導.

二零零八年一月二十八日下午十二時三十八分
仲有無流鼻水呀?

二零零八年一月二十八日下午十時五十一分
做緊咩呢?訓左覺?有無掛住我先?哈哈!如果
有上網就check下E-mail la 我好掛住你喔~
hehe

二零零八年一月三十一日上午七時三十四分
嗯, 已經在地鐵了. 很細心呢!有second call,
哈哈. 呢個任務做得非常好, 滿分到加零一,
哈哈.

二零零八年一月三十一日下午十一時四十四分
文, 今日比較特別, 因為一天的開始係你的
morning call, 作為一天完結前, 我也想跟你說這
天的最後一句:你是我的最愛. 嘉麗

二零零八年二月三日下午五時四十九分
昨天你那樣勇敢, 忘記了讚你, 明天送你
小禮物作獎勵吧...哈哈

二零零八年二月三日下午六時十五分
哈...我仲想住...呢個應該係你送比我添
...哈哈...

二零零八年二月三日下午六時三十六分
哈哈, 你真係想我燶咁wor...(錫到我燶),
如果要多十個你會吃不消的話, 咁就要
啦, 我要你都一齊燶, 哈哈!
禮物準備中...

二零零八年二月四日上午弗九時零九分
文, 早晨o阿! 我已經番到公司了, 你番屋
企之後吃點東西, 然後休息一下吧. 嘉麗

二零零八年二月四日下午五時四十八分
哈哈, 好sweet, 好想快D見到你, 到時見
啦. *kiss*

二零零八年二月六日上午八時四十四分
朱古力, 早晨呀, 今晚話放四點, 我暫約
你五點在家樂商場等啦, 好嗎?番屋企訓
一陣休息一下, 如果唔係陣間錫左你一
啖都唔知o加喇, 哈哈. 棉花糖

二零零八年二月六日下午四時四十三分
文, 我已經買左喇, 哈哈! 不過仲o係灣仔,
你慢慢啦. 我會等你的. *kiss* 嘉麗

二零零八年二月六日下午五時四十分
好啦, 就限你六點三到家樂商場門口,
哈哈! 著新鞋, 行得超舒服o阿依家.

二零零八年二月六日下午十一時零五分
文, 好, 今後我會好好的依賴你, 哈哈. 嘉麗

二零零八年二月七日零時十二分
文, 恭喜發財, 新年進步! 心想事成
(最想要的今晚都應驗了, 哈哈),
身體健康(唔好著到薄chichi)!工作
順利(升
職加人工), 甜甜蜜蜜(同我,
哈哈), 恭喜恭喜, 哈哈.最後再送你
一個kiss, 哈哈, 嘉麗

二零零八年二月九日上午十時十三分
文, 比心機工作, kiss, 嘉麗

二零零八年二月九日下午八時零七分
搭車未呢? 我已經食飽飽喇.

二零零八年二月十一日零時三十三分
文, 好啦, 最遲一點訓! *kiss* 嘉麗

二零零八年二月十一日零時五十四分
文, 你都不要太夜了. *kiss* 嘉麗

二零零八年二月十二日下午十二時十二分
文, 可以跟你一世的話, 我願意跟!我愛你...
嘉麗

二零零八年二月十三日上午七時十六分
文, 唔好小看響這工作o阿, 這是每天最重
要的一種事o阿,以後這任務就交給你了.
今晚的約會, 終於都到了, 就算去邊我都願
意跟著你的. 我愛你! 嘉麗

二零零八年二月十三日上午七時十八分
放工打比我啦, 比心機喔!哈哈

二零零八年二月十三日下午二時四十分
文, 公司上唔到MSN...你記得今晚要準時
丫, 六點好到了, 有咩可以打比我呢. 哈哈
!錫錫, 嘉麗

二零零八年二月十三日下午六時零二分
請等多我一陣

二零零八年二月十四日零時三十一分
文, 我愛你, 情人節快樂, 嘉麗

二零零八年二月十四日上午二時零五分
文, 早點休息, 明天你都係訓遲一點起床,
不用特登早起跟我食午飯了, 身體要緊,
要是還有鼻塞塞, 記得食兩粒傷風藥呀.
晚安. 嘉麗

二零零八年二月十五日上午八時三十七分
文, 在藍天下看你這個SMS, 感覺真的很溫
暖...很溫暖...比早餐更有能量, 哈哈 嘉麗

二零零八年二月十五日下午七時零六分
文, 我現在坐車上學去, 休息了一個下午
已經好了很多, 你都要快快好番o阿!
*kiss* 嘉麗

二零零八年二月十六日下午七時二十一分
文, 嗯, 剛食完飯, 現在食藥了, 一定會聽話
食藥和休息, 等你聽日可以見到一個健健
康康的我, 哈哈. 嘉麗

二零零八年二月十八日零時五十三分
文, 早點睡吧!明天記得去看醫生!嘉麗

二零零八年二月十八日下午一時五十三分
文, 看了醫生記得乖乖準時食藥呀, 藥食了
太眼訓就請一假吧! 不好太辛苦自己, 知道
嗎? 現在到我只能做你的精神上支持...嘉麗

二零零八年二月十八日下午十時三十四分
文, 如果食藥覺得苦, 就想想我這粒糖吧!
哈哈. 這個是我給你精神上的無限支持.
加油加油, 快快好番喔! 嘉麗

二零零八年二月二十日下午八時三十七分
文, 我一定會好好的努力的栽培這盆花, 用
愛用精神, 讓她見證我們的歲月. 嘉麗

二零零八年二月二十日下午八時四十二分
還有就是, 好鐘意好鐘意好鍾意!

二零零八年二月二十一日上午八時四十八分
文, 元宵節快樂!其實我真的很快樂, 因為你昨
天傻傻的走出來為了見我...還送我一份特別的
禮物...真的好感動好開心. 我用我愛你代替
謝謝吧!我愛你...嘉麗

二零零八年二月二十二日下午二時零七分
Oh...剛才太嘈了, Miss 左你的電話, 唔好
意思呢~!好掛住你呢...好喇, 你要比心機
工作喇, 放工打比我啦=D

二零零八年二月二十四日上午八時五十八分
老公, 我上了巴士了, 好期待快點見到你, =D.
老婆仔上

二零零八年二月二十六日下午十時四十六分
文, 上不到MSN, 你自己早點訓吧. *kiss*
嘉麗

二零零八年二月二十八日下午二時零七分
文, 買到了. 哈哈

二零零八年二月二十九日零時十四分
文, 自己小心番屋企喇, 唔好唔記得落
車呀. 番到屋企打個電話比我報平安啦.
嘉麗

二零零八年二月二十九日下午八時五十五分
文, 我們一定可以共渡很多個二月廿九日的.
因為我說過的o麻, "未來同渡變化". 嘉麗

二零零八年三月三日下午八時四十三分
茶葉大師你好, 本人神農...
咩野事?
都話神農!
我係問:找我有咩事?!
想請教大師關於茶葉之事!
好得很!

二零零八年三月四日下午三時二十九分
文,謝謝你, 其實我已經好好多了, 個頭已
經無咩痛...我好似好水皮o阿...成日病...
又要你擔心>n<...sorry lei...我好掛住你
...嘉麗

二零零八年三月五日上午十一時三十一分
文, 這麼早就起來了?是否睡得不好?我已經
好了, 昨晚訓足一晚, 無醒.頭亦已經無痛, 我
帶了你的蘋果番公司呢. 哈. *錫錫* 嘉麗

二零零八年三月七日午八時三十七分
文, 不要緊, 辛苦你了, 回家後食個早餐
就去休息啦. 你起來後才打電話給我吧!
現在我在你累的時候都未能照顧你, 你
要好好照顧住自己先呀...錫錫~ 嘉麗

二零零八年三月七日下午十時十九分
訓左未?

二零零八年三月九日上午十時十一分
老公, 其實昨晚打錯了時間, 應該是十
二點在IFC等...因為我們不用吃什麼
O麻. 你慢慢啦, 我已起床了. 好期待
喔~ 哈哈. 老婆仔

二零零八年三月十六日下午二時三十六分
文, 不要灰心, 有什麼事我都會為你打打氣,
支持你, 讓你重新振作. 我愛你...愛你愛你
愛你...錫錫. 嘉麗

二零零八年三月十八日零時四十四分
老公, 比心機工作喇, 聽晚就可以見面
喇, 我去訓覺喇, 我會好好好好掛住你
的. 我愛你, 錫錫. 加油加油 =D.
老婆仔

二零零八年三月十八日下午五時十分
文, 好開心, 真係即刻笑左出黎!! 抵錫!
錫錫! >u< 嘉麗

二零零八年二月十九日下午四時十四分
文, 好掛住你呢, 放工打電話比你丫. 我
今晚會同朋友食飯(係女仔黎的, 哈哈).
我愛你...*錫錫* >u< 嘉麗

二零零八年三月二十日下午十時四十四分
文, 我會努力的, 你累嗎? 記得今晚我們坐
船仔的約會嗎?好想快點放工呢! 哈哈.
嘉麗

二零零八年三月二十一日零時三十一分
還未回到家嗎?

二零零八年三月二十日二上午九時十六分
文, 要不要出來陪陪你?有心事嗎?工作上
遇到不開心嗎?我一定願意做你的聆聽者
(電話應該無事了, 如果想打比我的話可以
喔), 錫錫, 愛你的嘉麗

二零零八年三月二十六日下午七時五十一分
文, 好喇, 我去打波喇. 你都比心機做野喇!
錫錫!嘉麗

二零零八年四月五日零時四十分
回家了嗎?

二零零八年四月十四日零時十分
文, 我訓先喇. 你都不要太夜訓喇
(可能你已經訓左, 因為MSN無回
應), 聽日再說. 我愛你. 嘉麗

二零零八年四月十四日下午六時四十六分
老公, 不要氣餒, 我永遠都會為你打氣, 永遠
都在你身邊! 錫錫錫錫錫錫錫錫錫錫錫...
老婆仔 *u*

by 朱仔阿文

No comments: