Wednesday, July 9, 2008

大頭給朱仔的短信(一)

大頭一直以來都有發短信給朱仔的習慣, 當然朱仔都會回覆大頭. 其實朱仔可以成為大頭的男朋
友『短信』確實幫忙了不少. 當中有很多的都令朱仔為之感動, 很想與大頭再重溫一次, 再感動一
次...我會選擇那些可以公開的才在這裡分享. 只希望大頭可以藉此拾回當時的情懷並以輕鬆的心
情去面對星期五的展覽...

二零零七年十二月二十二日下午六時零八分
我已經把他放在我的電腦檯啦, 講真的, 這是
我今年裡收到的禮物中最"靚"o既一份.

多謝你隻bear, 同埋份心思(知我玩創作辛苦,
找他陪我. 哈哈)聖誕唔會悶啦!, 慢慢砌個波,
哈哈! Merry Merry X'mas ! =D

二零零七年十二月二十四日上午七時五十分
早晨呀, 係係, 知道~天氣唔好, 看電影就最O岩啦 =D

二零零七年十二月二十六日下午一時四十六分
好啦! 浪漫回憶開始倒數...四分五十九, 四十八,
四分五十七...

二零零七年十二月二十六日下午一時五十一分
十, 九, 八, 七, 六, 五, 四, 三, 二, 一...拆禮物! =D

二零零七年十二月二十六日下午七時四十五分
嗯, 我今日都好難忘, 在世八千零五十七日, 從未
試過這樣特別, 真係好浪漫, 我之後影低左個景呀,
哈哈. 我都好多謝你呀. 而且你開心就好喇, =D

二零零七年十二月二十八日下午十一時零九分
你令我做了一件很白痴的事...我在巴士站對著
電話哈哈左一下...哈哈.

二零零七年十二月二十八日下午十一時十一分
但點解會係鄧梓峰O加?

二零零七年十二月二十八日下午十一時三十分
我淨係識楊明, 唔識尹楊明. 哈哈 鄧梓峰...最好笑
的係似巴斯光年...我上年去迪士尼, 見到巴斯光年
係咁笑...哈哈

二零零七年十二月二十九日下午二時十二分
話說兩姊妹做歡樂小姐時, 在reception登記來
賓姓名...
歡樂小姐問:請問你貴姓呢?

二零零七年十二月二十九日下午二時十五分
來賓:11號檯的!
......
歡樂小姐再問:請問你貴姓呢?

二零零七年十二月二十九日下午二時十九分
woo...你好壞呀你...哈哈

二零零七年十二月二十九日下午二時二十分
來賓:11號檯的!
......
呢個時候...
2位歡樂小姐一齊講:=.=...咁你即係姓咩呀?
(完)

二零零七年十二月二十九日下午二時二十六分
哈哈, 我地仲有好多好齊心的反應, 下次再話你知

二零零七年十二月二十九日下午八時四十分
我塊面紅晒...是真的!

二零零七年十二月三十日上午五時三十三分
知道未? =D

二零零七年十二月三十日上午六時二十分
我叫你著多件3, 問你知道未...咁你有無聽話呀?
一直都瞓緊, 較鬧鐘起身send比你o加, 時機過
左就無意義!

二零零七年十二月三十日上午六時三十分
好啦, 咁你番工比心機做野啦, 我再瞓下先
喇...nitenite

二零零七年十二月三十日下午五時四十四分
咁快send定?哈哈

二零零七年十二月三十一日上午零時三十三分
加我分啦...
加我分啦...
加我分啦...
加我分啦...
加我分啦!
一共五句, 一句一分, 五分啦! 哈哈!

二零零七年十二月三十一日下午四時十五分
你段字好似有o的意思咁wor...

二零零七年十二月三十一日下午四時四十分
icic, 我依家去坐船, 今晚再找你

by 朱仔阿文

No comments: