Wednesday, June 18, 2008

大頭給朱仔的信(二)

大頭:重新閱讀一遍你寫給我的信, 使我有種說不出的感覺; 像打冷震般的不隨意於我心中
蕩漾, 從妳的字裡行間已流露出妳對我那份情意. 藉著這幾天的時間就讓我為妳重溫這些
浪漫的文字, 再讓我們感動一次好嗎? 朱仔上

Hello 文(朱仔):
不知道像這樣寫信, 會keep到幾時呢?收到你的信,實在是很開心, 你的字很整齊, 很好看, 看得很
舒服, 我也要跟你好好學習先得. 內容...確實少了一點呢, 不過, 卻看得出那份心思, 這該是一件令
你攪盡腦汁的工作吧! 你的圖畫努力地為我去畫, 一點也不差, 在我眼中, 你那幅圖不是用美醜去
看的 .' v '.

你那張價值$200一打的相, 我已經好好收起來了! 特意買了一個盒子, 把你的信, 還有第一隻bear
bear的金色絲帶都一同放進去, 將來翻開時, 它就像似時光寶盒一樣, 令我記起當時初戀幸福, 但
不知道那時候, 我身邊那個人還是不是你吧!

寫呢封信係1月12日的凌晨1:48分, 今晚我(先)發現, 原來你好似未曾正式跟我表白過,我便已做了
你女朋友... 哈哈!但今晚的sms, 實在是嚇了我一跳呢, 那一刻呆了, 然後感動, 然後傻笑...這一句
『我愛你』, 是你第一句完整的表白說話...這般一段sms, 很刻骨銘心, 因為咁, 我已想到情人節的
禮物了! 哈哈!相信你一定很想快點到情人節吧!

1月10日, 那個大霧的山頂之旅, 同你行小徑, 好象幾乎嚇傻你呢~哈哈! 但那一晚很特別, 特別多
路人甲,乙,丙在我們身邊出現. 放心吧!就算你英文再差, 我都不會嫌棄你. 哈哈! 不過那一晚, 我一
直都等緊你主動拖我的, 但我又怕如果我再做主動拖你的,你會更加緊張, 會受唔住...哈哈!不過後
尾坐車番屋企時又諗通左...因為一首歌...『說不上為甚麼 我變得很主動 若愛上一個人 什麼都值
去做』其實, 我不應計較誰做主動, 若是你還未習慣, 我更加要幫你去習慣, 要是緊張, 害怕, 擔
心...我們就一起去面對, 分擔和解決, 還有渡過. 呢種共同面對的權利, 是對方先可以擁有的權利.
不是每個人都可以得. 可能我的思想都幾老土, 希望你唔會嫌棄這個我吧!

好多謝你咁有心思去打果5篇故事的sms,共實有"D歌, 我都好想送比你咖!或者今次比住一首你先
啦!不過在最後一頁才寫給你吧!到遲一點, 我會在寫信時寫給你或sms給你! 下次推介歌, 係王菲
有份唱的歌!試下估吧!哈!

那隻戒指, 每天都
戴在手上, 手拖過一次就買到我戴的size(其實我連自己戴什麼size都不知道的...
哈哈!), 好厲害啊, 不過都不太敢戴, 怕自己大頭蝦, 再一次唔見咁就真係傷心死我喇!因為呢隻戒
指好有紀念價值的o麻...

呢幾日, 時不時都想番初初番工的情景, 發現原來當日我一番工坐的就是你個位, 哈哈...又諗番你
番黎再做時發生的事, 唔知點解, 果陣自己可以成日諗"D野,然後笑一大餐, 如果你對當時的我咁傻
婆的事無乜印象的話, 咁就太好啦!唔記好過記!諗完過去, 諗下將來...諗緊第時同班同事知道我地
拍拖之後有咩反應, 可能佢地都估唔到我地已發展到咁, 不過, 連我自己有時都不太相信...哈哈!
不過鍾意你, 欣賞你係事實, 我會認真,珍惜這段感情, 因為, 想跟你一起走更遠更長的路, 是拖著
一起走那種.

回信, 也許你還未太習慣, 也許你被我那句"創意高"而嚇到...其實, 我的意思是,同你一齊時你會
有很特別的見解, 好好笑, 一起的時候, 做番自己就可以啦!我不會介意你太靜, 因為這是我從第一
天認識你時已經知道.

棉花糖與朱古力, 係一個Project名, 係咩Project, 你好快就知道, 呢個Project 做幾耐我唔知, 但已
經開始了...我會努力做好呢個Project. 唔想佢有什麼暇"痴".

呢首歌, 第二人稱是女仔的"妳", 不過, 現在送給妳, 我會全都轉做男仔的"你", 留意歌詞吧...
說不上為什麼 我變得很主動 若愛上一個人 什麼都會值得去做 我想大聲宣佈 對你依依不捨
連隔壁鄰居都猜到我現在的感受 河邊的風在吹動頭髮飄動 我想帶你 回我的外婆家 一起看著
日落 一直到我們都睡著 我想就這樣牽著你的手不放開 愛能不能夠永遠單純沒有悲哀 我想帶
你騎
單車 我想和你看棒球 想這樣沒擔憂 唱著歌一直走 我想就這樣牽著你的手不放開 愛可不
可以
簡簡單單沒有傷害 你靠著我的肩膀 你在我胸口睡著 像這樣的生活 我愛你 你愛我...

簡簡單單才是美...

From Candy (大頭) 15Jan08

by 朱仔阿文

No comments: