Monday, June 16, 2008

康迪

康迪,是我們第一次上山頂時你買給我的postcard上寫的字。
你還記得我們第一次上山是何時嗎?
那是1月10日呢,那一晚很大霧,
本來還想取消,不過最後都排除萬難一起上山去。
那時候你還很害羞,不敢拖我手,
不過那時很好笑,你敢搭我膊頭拍照,卻不敢拖我的手。
落山之後,我記得我們去了行公園,
其實那時我都示意『去拍拖』,但你最後都無動於衷,
當時我真係有點呆咖...哈哈
不過算啦!依家拖得實就得啦,仲拖得好實添。

最鍾意朱仔拖到實一實,又唔會痛,又覺得好實在添,
呢隻手,唔知會唔會拖一世呢。
=D

By 大頭阿麗

No comments: