Thursday, June 19, 2008

大頭給朱仔的信(三)

已經是第三篇了, 大頭一共寫了四封動人的信件給朱仔; 還有一張便條. 當中附寄著她兒時珍貴的
照片, 十分可愛... 這四篇的信件中, 把朱仔與大頭初相戀時的逸事都一一記錄下來, 當中的溫馨場
面印象很深; 雖然只是短短的數月, 朱仔與大頭的相處早已變得融洽, 回憶起當時的害羞, 嘴角不
禁會流露出甜美的笑容...

Hello 文(朱仔):

記唔得記得我話過會送小禮物比你做鼓勵呢?當然我今次送的小禮物不是那盒朱古力啦! 而係信
裡的2張相, 雖然係一樣, 一大一細, 咁就可以方便你放在那裡都可以啦! 這張相雖然是翻晒的.(因
為原size太大啦!), 不過呢張相係我細個影的所有相中最得意的一張, 背景係舊機場o來咖!哈哈!

盒朱古力係我班瑞典親友送, 因為個個都送一盒咁滯, 依家屋企Total有4大盒同幾盒餅添, 食唔到
咁多, 所以我媽咪叫我比一盒你. 你拎番屋企慢慢食啦!我都唔知好唔好食的...不過見呢盒幾靚, 所
以比呢盒你.

我同細個個樣係咪都似似地呢, 下次我比埋"D成績表你睇啦! 甲甲甲甲甲...哈哈! keep好"D相喇,
知你一定會收好先比你~

From Candy(大頭)
16.Jan.08

by 朱仔阿文

No comments: